حسش نیست!!!


♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥

گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد ولی ما هنوز صادق ترینیم . . .

سلام

نمیدونم چرا اینروزا حس اپ نمیاد

همش به عاشق تنها میگم بیاد اپ کنه

نمیدونم باز چم شده!!!!

حس میکنم یه جورایی زندگیم بی هدفه!

درس خوندن

شیطونی

پسربازی!

باتمام دوست پسرام بهم زدم

خب چهارپنج تایی داشتم

نخند....جوونیه دیگه!!!میطلبه!!!

ولی نمیدونم چم شده!نه حس آپ..نه حس نشستن...نه حس خوابیدن...دیروز رفتم بیرون!هرچی پسر دیدم همشون خز بودن...اون ادم حسابی هاشم که نگاه ما نمیکنننگاه از ما بهترون میکنن!!!!

احساس میکنم عمرمو دارم حروم میکنم!نه عشقی..نه کاری..نه باری...

همه میگن چته تو دختر؟چرا هی دوست پسر عوض میکنی؟چرا همش شیطونی میکنی؟

خب نمیگن این پسرا که دورمن چندرغاز نمیارزن!!!!!

ایده آل من کمرفیلو میشکونه!احساس میکنم دلم یه عشق میخواد ولی نه عشقی که اینطوری باشه!

یه عشق افسانه ای و افلاطونی و دو طرفه!

نه مثل عشق تنهای عاشق که یک طرفس ولی مثل افسانه ققنوسه!

کاشکی آجیم به عشقش علی میرسید! خب وقتی علی رو میبینم دیگه از پسرای دیگه نا امید میشم!!

واسم دعا کنین تو درسام موفق بشم.امتحاناتمو با موفقیت به اتمام برسونم.

کاشکی این زندگی از حالت یکنواختی درمیومددیگه حتی حس خواب هم نمیاد

برم فیلم عشقو جزا رو ببینم...خیلی خوشم میاد ازش

همین فیلما رو میبینم که فیلم یاد هندوستان میکنه

فعلا

رها0631



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت18:09---25 ارديبهشت 1391
رها جون خیلی ازت خوشم اومد خیلی دختر باحالی هستی ایشالا موفق شی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 23 / 2 / 1391برچسب:,| ساعت 20:21| توسط | |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت